SEO Experti blogují nejen o SEO

Lištičky pro SEO EXPERTY

Mezi užitečné pomůcky pro SEO EXPERTY patří i lišty do prohlížečů, zrychlují tak každodenní práci. Přináším Vám dnes jejich přehled a vlastnosti. SEOINC toolbar url: http://www.seoinc.com/toolbar/ vlastnosti: - počet interních odkazů webu dle google - zdali existuje odkaz na daný web v dmoz.org - počet zpětných odkazů dle google - počet zpětných... Celý článek >>

08.02.2006 | Alena Špinarová | SEO

Seznam.cz se nám zbláznil

Dnes sednu k PC a co nevidím, výsledky ve fulltextu Seznamu se nám rapidně změnily . Zejména u nových webů, které nemají velký počet kvalitních zpětných odkazů. Avšak, ať porovnávám weby jak chci, nic mi nesedí. Web, který dané klíčové slovo takřka neobsahuje má lepší pozici než web, který je na dané slovo plně optimalizovaný. A co více, S-Rank také... Celý článek >>

07.02.2006 | Alena Špinarová | SEO

Google banuje za cloaking

Ano, Google má trpělivost, ale pokud toho využije známá firma v kombinaci prýšerné praSEO techniky, cloakingu, tak už tak hodný děda Google neni. Cloaking je metoda, pomocí níž se podvede robot vyhledávače, kterému je dáván jiný obsah stránek, než vidí návštěvník. Obecně je to tedy jiný obsah pro jiného uživatele, což je hrubé porušení pravidel... Celý článek >>

06.02.2006 | Alena Špinarová | SEO

Síla textu zpětných odkazů (linkbuildingu)

Narazil jsem na zajímavý příklad, který dokazuje, jak moc velkou váhu dává Google na text zpětných odkazů . Máme odkaz s textem A ze stránky B, který směřuje na stránku C. Takový odkaz tedy vypadá takto: <a href="C">A</a> Pokud takových odkazů, které budou mít stejný nebo hodně podobný formát bude velké množství, docílíte toho, že... Celý článek >>

Centrum.cz má "Rádce"

Před chvílí jsem psal jeden článek do blogu a protože jsem právě zjistil, že Milan Kryl uvádí na svém blogu v tomto příspěvku celkem podstatnou informaci - Centrum.cz má "RÁDCE" , musel jsem to ihned blognout. Je to podobné popup okénko u vyhledávacího pole jako má Seznam.cz (Našeptávač), avšak kromě relevantních slov zobrazuje místo Seznamovského počtu... Celý článek >>

21.01.2006 | Alena Špinarová | SEO

Jak je jaký vyhledávač používán ?

Analyzoval jsem dnes několik webových projektů (14), zaměřených na návštěvníky z ČR z CZ vyhledávačů a dospěl jsem k těmto procentuálním podílům, jak je který vyhledávač v určitém oboru používán. Obor: internetové obchody zaměřené na dámské zboží Seznam.cz : 78% Google.com : 11% Centrum.cz : 5% Ostatní : 6% Obor: internetové obchody... Celý článek >>

Yahoo Site Explorer

Dnes jsem si všiml, že Yahoo spustilo beta verzi nového nástroje pro majitele webů a nás SEO konzultanty, Site Explorer . Site Explorer umi zatim pouze: - vyhledat podle url záznam, který je aktuálně v databázi vyhledávače Yahoo a zobrazení všech zaindexovaných podstránek a dokonce lze i filtrovat na úrovni domény a subdomén - zobrazit počet a informace o... Celý článek >>

18.01.2006 | Alena Špinarová | SEO

SEO na Google a Seznam ?

Možná Vás zajímají hlavní rozdíly optimalizace pro vyhledávače u dvou jedniček, světového "vyhledávače Google":http://www.seo-expert.cz/google-vyhledavac a českého Seznamu. Po delší době sledování a porovnávání jsem dospěl k těmto, v celku podstatným, faktům a rozdílům: SEO na Google.com - velký, až přehnaný důraz na backlinky (zpětné odkazy) -... Celý článek >>

15.01.2006 | Alena Špinarová | SEO

Zpětné odkazy a název domény

Zpětné odkazy Možná se budete divit, ale moderní vyhledávače dávají již stejný důraz na off-page faktory (to jsou ty, které nejdou změnit na vlastním webu) jako na on-page faktory (vlastní texty webu, struktura…). Právě zpětné odkazy mají takový vliv, že s dostatečným počtem zpětných odkazů (odkazy, které na Vaše stránky vedou z jiných webů) lze... Celý článek >>

Přehled zákl. on-page faktorů

Struktura webu Máte-li dobrou strukturu webu, což je například uspořádání navigace, nadpisů a textů, potom je to základ pro to, abyste mohli být ve vyhledávačích na vyšších pozicích. Pokud jenom tak "naházíte" texty bez přemýšlení, kam chcete, a nadpisy s vhodným označením Vás nezajímají, máte takřka na 99 procent smůlu - na přední pozice se... Celý článek >>

02.01.2006 | Alena Špinarová | SEO

<< < 14 15 16 17 > >>

Rubriky

Aktuálně

Newsletter

Odebírejte od nás tipy, triky a novinky z oblasti internetové reklamy. Neposíláme více jak 1 email měsíčně. Odhlášení možné kdykoliv.

RSS & Facebook

Štítky