SEO Experti blogují nejen o SEO

Jak můžete sledovat úspěšnost webu ve vyhledávačích? Díl 3.

V předchozích článcích jsem naznačil možnosti sledování a vyhodnocování úspěšnosti prováděné optimalizace pro vyhledávače . Dnes bych rád navázal na tyto články a doplnil další možnosti a pokročilé techniky sledování efektivity SEO . Pozice versus návštěvnost Z předchozích článků už víte, že sledovat pozice nemá smysl, neboť nemůžete... Celý článek >>

Proč je první pohled na text tak důležitý?

Dnešním článkem se budeme zabývat texty z pohledu výhradně lidského a projednou vynecháme vyhledávače a roboty. Neboť můžete psát dokonalé texty, předávat skvělé a opravdu přínosné informace. Ale pokud nemá Váš text patřičnou úpravu, je to práce téměř zbytečná. Nejen grafika a použitelnost, ale také texty musí perfektně zapadat do celé té... Celý článek >>

08.03.2010 | Jakub Hladký | Copywriting

Jak prakticky využít analýzu klíčových slov

Analýza klíčových slov je jistě velmi důležitý dokument, který by se měl stát základním kamenem vašeho internetového úspěchu. A pokud na internetu stojí váš byznys, tím spíše byste měli co nejpřesněji vědět, na která klíčová slova se zaměřit, aby to bylo maximálně efektivní . Co by taková analýza klíčových slov měla obsahovat, aby měla... Celý článek >>

Pomáháme Vám zdarma - jak na použitelnost webu

Mít úspěšný web neznamená jen vrhnout se na SEO a myslet si, že mám vyhráno. Neméně důležité je myslet i na uživatele svého webu. Je to velmi jednoduché. Bude-li váš web přehledný a budou-li se na něm lidé snadno pohybovat, bude se jim i lépe a snadněji nakupovat či objednávat . Co je důležitější? 100 návštěvníků nebo 100 zákazníků? Rádi... Celý článek >>

Nadpisy - jak na ně, aby zaujaly?

Nadpisy jsou ve Vašich textech vždy to první, co čtenář uvidí a co jej musí zaujmout natolik, aby pokračoval ve čtení. Na nadpisech také velmi záleží z pohledu SEO. Vyhledávače dávají nadpisům značnou váhu a byla by velká chyba, podceňovat jejich význam i z tohoto pohledu. O nadpisech , jak je tvořit, a jaké mají technické parametry, jsem se již... Celý článek >>

04.02.2010 | Jakub Hladký | Copywriting

Zákaznický HelpDesk

Pro naše klienty jsme připravili ticketový helpdesk systém , kdy snadno můžete hlásit požadavky, podněty a postřehy a to jak formou e-mailu na adresu helpdesk (zavináč) seo-expert.cz (pozor, je nezbytné mít vytvořen uživatelský účet v našem úkolovníku - pokud nemáte, kontaktujte prosím svého obchodního manažera), tak i formou on-line přístupu do systému... Celý článek >>

Jak zlepšit úspěšnost ve vyhledávačích

Přemýšleli jste někdy o tom, jak vypadá váš odkaz ve výsledcích hledání ? Vžijte se do role návštěvníka internetu, který hledá dejme tomu dětské čepice . Co jej může na první pohled zaujmout mezi desítkou nalezených odkazů? Návštěvník si pravděpodobně rychle prohlédne náhledové obrázky webu. Prolétne nadpisy nalezených výsledků.... Celý článek >>

08.01.2010 | Michael Muselík | SEO

Spuštění projektu Použitelnost - Webu.cz

SEO Expert spouští v novém roce 2010 projekt, který nemá v ČR obdoby. Použitelnost - Webu.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti v oblasti použitelnosti webových stránek a zvyšování konverzních poměrů . Budeme přinašet pravidelné novinky z této oblasti spolu s tipy a triky . Součástí je galerie webů , ve které je hodnotí jak porota, tak Vy... Celý článek >>

SEO Expert na Facebooku!

Rozhodli jsme se také sami vstoupit na nejpoužívanější sociální síť současnosti - Facebook , fenomén posledních let, který trhá rekordy a překonává očekávání. Budeme Vám tam psát novinky ze světa našeho oboru, naší společnosti, pořádat speciální fanouškovské akce a různé zajímavosti, na které při naší práci narazíme. Celý článek >>

Jak snadno napsat PR článek

PR článek je zajímavým marketingovým nástrojem, kterak dostat Vaší firmu, web, nebo e-shop do povědomí odborné, či laické veřejnosti. PR článek Vám skvěle pomůže propagovat samozřejmě i Váš produkt, nebo službu. PR článek je rovněž cenným zdrojem relevantních odkazů a o ty jde samozřejmě také. PR články se na internetu publikují na PR portálech,... Celý článek >>

12.12.2009 | Jakub Hladký | Copywriting

<< < 1 2 3 4 5 > >>

Rubriky

Aktuálně

Newsletter

Odebírejte od nás tipy, triky a novinky z oblasti internetové reklamy. Neposíláme více jak 1 email měsíčně. Odhlášení možné kdykoliv.

RSS & Facebook

Štítky