SEO Experti blogují nejen o SEO

E-shop z pohledu zákazníka

Dobře fungující internetový obchod není žádná věda . Stačí jen znát vaše návštěvníky a nabídnout jim přesně to, co je zajímá . A pokud Váš e-shop dodržuje základní pravidla použitelnosti – je přehledný, snadno ovladatelný, lidé se v něm neztrácejí a vždy vědí, co mají udělat – pak už jen záleží na atraktivnosti vaší nabídky. To,... Celý článek >>

Rychlý návod, jak strukturovat text na webu

Texty na weby, nebo na e-shopy jsou specifické v tom, že je třeba jimi oslovit Vaše potenciální zákazníky a také vyhledávače, které k Vám ony zákazníky přivedou. Abyste se naučili hovořit pomocí textu naráz k člověku i k robotu, potřebujete mít něco znalostí. Zásady strukturování textů na web Vám dnes v sedmi bodech prozradíme . Pamatujte však ve... Celý článek >>

05.11.2009 | Jakub Hladký | Copywriting

SEO Expert je autorizovaným konzultantem nástroje mYx

Stali jsme se autorizovanými konzultanty pro analytický heatmapový nástroj mYx , který lze skvěle použít pro analýzy a vyhodnocování použitelnosti.. Můžeme Vám tak nabídnout zajímavější podmínky, rychlejší nasazení a hlavně, komplexní servis s celkovou analýzou získaných dat, využití v analýzách použitelnosti a uživatelském testování. S mYxem Vám... Celý článek >>

Může Facebook ovlivnit Váš byznys?

BEZPOCHYBY ! Facebook je fenomén , který k dnešnímu dni pohltil již 1 650 460 českých uživatelů . To je obrovský potenciál lidí, které můžete oslovit na jednom místě a bez vysokých nákladů. Budete však muset obětovat část svého času a aktivně sledovat a formovat dění na vaší Facebook stránce. To znamená aktivně přispívat, diskutovat a informovat... Celý článek >>

Virální marketing a sociální síť Facebook

Virální marketing se může stát velmi efektivní metodou jak propagovat nějakou službu, e-shop, výrobky či osobnost. Obecně tento druh marketingu nabízí řadu možností jak dosáhnout předpokládaného cíle. Jeho podstatou je využití samotných uživatelů tak, aby sami dále šířili danou informaci. To vše za předpokladu, že se taková informace bude šířit... Celý článek >>

Chcete, aby Váš e-shop více prodával? Použijte CTA

CTA je zkratka anglického Call To Action, neboli česky „Výzva k akci“. CTA  je jedním ze základních kamenů každého e-shopu nebo webu, který něco prodává, nebo nabízí. Pokud prodáváte produkty, nebo služby, určitě chcete, aby je návštěvníci nakupovali co nejvíce. Proto je třeba každému návštěvníkovi Vašeho e-shopu, nebo stránek říci, aby... Celý článek >>

19.10.2009 | Jakub Hladký | Copywriting

SEO Expert je členem SPIR

Dovolujeme si Vám oznámit, že se společnost SEO Expert stala řádným členem v sekci zadavatelů internetové reklamy ve Sdružení pro internetovou reklamu v ČR ( SPIR ) . Můžete se podívat na výpis všech členů tohoto sdružení zde. O SPIRu: SPIR je profesní sdružení subjektů působících v oblasti internetové reklamy. Skládá se ze dvou sekcí, které... Celý článek >>

Změna sídla společnosti

Ohlašujeme změnu sídla naší společnost z adresy Bořivojova 878/35, Praha 3, na adresu Pod Vilami 773/8, Praha 4 - Nusle. Celý článek >>

SEO Expert je člen organizace SEMPO

e nám potěšením oznámit, že jsme se stali firemním členem uznávané celosvětové organizace na podporu marketingu ve vyhledávačích - SEMPO.org ! ( zobrazit firemní profil SEO Expert na SEMPO.org ) Celý článek >>

Jak můžete sledovat úspěšnost webu ve vyhledávačích? Díl 2.

V předchozím článku jsme si ukázali hlavní parametry, které bychom měli sledovat vždy . Dnes si řekneme, které další údaje nám mohou dokreslit obrázek o efektivitě vašeho webu a pomoci odhalit jeho slabiny. Určitě byste měli také sledovat : Bounce Rate celkový i jednotlivých cílových stránek, či klíčových slov, délka a hloubka návštěvy,... Celý článek >>

<< < 1 2 3 4 5 6 > >>

Rubriky

Aktuálně

Newsletter

Odebírejte od nás tipy, triky a novinky z oblasti internetové reklamy. Neposíláme více jak 1 email měsíčně. Odhlášení možné kdykoliv.

RSS & Facebook

Štítky