SEO Experti blogují nejen o SEO

Další Google Analytics profesionál

Tento certifikát získal také náš konzultant Radek Karban, více informací zde . Celý článek >>

Složeny zkoušky Google Analytics IQ

eden z našich konzultantů právě úspěšně složil náročnou zkoušku Google Analytics IQ a stal se tak autorizovaným konzultantem pro tento vynikající analytický nástroj. Tento certifikát také obdržel Michael Muselík, více informací zde . Celý článek >>

Šrotovné na web

Spustili jsme mikroweb specializovaný na podporu v době finanční krize - aneb sešrotujte své webové stránky či eshopy a obdržíte při realizaci nové verze od nás až 20 000 Kč! Více na srotovne-webu.cz Celý článek >>

ISO 9001:2001

Získali jsme po náročné několika měsíční přípravě certifikaci dle normy ČSN EN ISO 9001:2001 na systém managementu jakosti. Získali jsme také certifikaci dle normy ČSN EN ISO 14001:2005 . Celý článek >>

ISO 14001:2005

Získali jsme po náročné několika měsíční přípravě certifikaci dle normy ČSN EN ISO 14001:2005 na systém environmentálního managementu.. Celý článek >>

Jak můžete sledovat úspěšnost webu ve vyhledávačích? Díl 1.

Chcete-li sami sledovat úspěšnost vašeho webu ve vyhledávačích, pak je třeba vybrat ty správné parametry a použít vhodný systém měření návštěvnosti. Pokud nemáte na svém webu Google Analytics , vřele doporučuji nainstalujte si jej. Je ZDARMA a nabízí opravdu profesionální možnosti a nástroje pro měření návštěvnosti internetových stránek. A... Celý článek >>

06.02.2009 | Michael Muselík | SEO

PF 2009

Seminář: Jak se dostat na vrchol? Přes SEO!

Pro členy American Chamber of Commerce in the Czech Republic jsme dne 26.11.2008 uspořádali seminář na téma "Jak se dostat na vrchol? Pomocí SEO!". Seminář byl určen pro vedoucí pracovníky firem v internetovém marketingu. Sestával se ze dvou částí - v první hovořil Jiří Lenk z českého GOOGLE o tom, jak Googlu funguje internetový marketing a jaké jsou... Celý článek >>

Landing page a PPC

V článku Skóre kvality klíčových slov jsme psali o době načítání landing page jako o jednom z klíčových ukazatelů pro určení skóre kvality klíčových slov. V ideálním případě se landing page rychle načítá a je relevantní k daným klíčovým slovům. Skóre kvality si můžete ověřit přímo ve svém účtu Google AdWords. Zacílení... Celý článek >>

15.11.2008 | Šárka Ševčíková | PPC

Zabijácký text – část II.

V první části tohoto mini seriálu o tom, jak psát texty, které zaujmou čtenáře , jsme si řekli, jak vytvořit osnovu. Tato osnova vám pomůže v dalším psaní. Dnes z ní budeme vycházet. Tedy se naučíme, jak z plánu udělat v 5ti krocích zabijácký text. Vytvořte text, který bude podporovat vaše konverze. Právě nadešel čas kreativity a barvitého popisu. 5... Celý článek >>

<< < 1 2 3 4 5 6 7 > >>

Rubriky

Aktuálně

Newsletter

Odebírejte od nás tipy, triky a novinky z oblasti internetové reklamy. Neposíláme více jak 1 email měsíčně. Odhlášení možné kdykoliv.

RSS & Facebook

Štítky