SEO Experti blogují nejen o SEO

Šrotovné na web

Spustili jsme mikroweb specializovaný na podporu v době finanční krize - aneb sešrotujte své webové stránky či eshopy a obdržíte při realizaci nové verze od nás až 20 000 Kč! Více na srotovne-webu.cz Celý článek >>

ISO 9001:2001

Získali jsme po náročné několika měsíční přípravě certifikaci dle normy ČSN EN ISO 9001:2001 na systém managementu jakosti. Získali jsme také certifikaci dle normy ČSN EN ISO 14001:2005 . Celý článek >>

ISO 14001:2005

Získali jsme po náročné několika měsíční přípravě certifikaci dle normy ČSN EN ISO 14001:2005 na systém environmentálního managementu.. Celý článek >>

PF 2009

Seminář: Jak se dostat na vrchol? Přes SEO!

Pro členy American Chamber of Commerce in the Czech Republic jsme dne 26.11.2008 uspořádali seminář na téma "Jak se dostat na vrchol? Pomocí SEO!". Seminář byl určen pro vedoucí pracovníky firem v internetovém marketingu. Sestával se ze dvou částí - v první hovořil Jiří Lenk z českého GOOGLE o tom, jak Googlu funguje internetový marketing a jaké jsou... Celý článek >>

Zabijácký text – část II.

V první části tohoto mini seriálu o tom, jak psát texty, které zaujmou čtenáře , jsme si řekli, jak vytvořit osnovu. Tato osnova vám pomůže v dalším psaní. Dnes z ní budeme vycházet. Tedy se naučíme, jak z plánu udělat v 5ti krocích zabijácký text. Vytvořte text, který bude podporovat vaše konverze. Právě nadešel čas kreativity a barvitého popisu. 5... Celý článek >>

Otevřeli jsme si call centrum

Slavnostně oznamujeme otevření druhé provozovny, a to našeho vlastního call centra v Mostě. Bude se tam na Vás těšit zatím 5ti členný team, který se v brzké době bude rozšiřovat. Několik fotek: Celý článek >>

Zabijácký text – část I.

Jak jistě víte, měli byste si před každým psaním vytvořit nějako osnovu, plán, podle kterého pak napíšete text samotný. Zjistíte si účel textu, pro koho je text určen a seznámíte se s produktem či službou, kterou budete nabízet. Jenže na jakých základech pak máte vytvořit onu osnovu? Také se často sami sebe ptáte? Už nebudete muset. V knize Web Copy that... Celý článek >>

Jak má vypadat text, který prodává?

Hlavně ne, jako reklama! Dostala se mi do rukou skvělá kniha Web Copy That Sells od Marie Veloso . Velmi čtivě, jednoduše a přehledně podává rady začínajícím i těm trochu znalejším copywriterům. Doporučuji vřele všem, kteří už jsou znudění všemi těmi knihami, které neustále dokola omílají jednu a tu samou teorii. Maria Veloso se se svými čtenáři... Celý článek >>

Změřte prodejní sílu svých stránek

Sestavili jste si text na web a rádi byste jej nějakým způsobem zkontrolovali, zda je napsán dobře? Nebo byste si rádi prošli efektivitu svých stávajících textů? Chcete vědět, zda by se na nich dalo ještě zapracovat? Jenže co vylepšit a jak? V knize Web Copy That Sells zveřejňuje Maria Veloso něco jako dotazník, jak se pozná opravdu účinný text. Jak dobře... Celý článek >>

<< < 1 2 3 4 5 9 10 11 > >>

Rubriky

Aktuálně

Newsletter

Odebírejte od nás tipy, triky a novinky z oblasti internetové reklamy. Neposíláme více jak 1 email měsíčně. Odhlášení možné kdykoliv.

RSS & Facebook

Štítky