Vydáno: 18. 06. 2007
| Autor: Alena Špinarová |
128 slov |
PPC
Již máme v Google AdWords k dispozici nástroj, pomocí kterého lze zablokovat vybrané IP adresy a tak zakázat zobrazování vašich inzerátů.
Maximálně je možné zadat 20 IP adres k zablokování, což považuji za velmi omezené. Výhoda je, že pokud zjistíte, že vám daná konkurence kliká záměrně na reklamy, můžete ji odříznout. Samozřejmě za předpokladu, že znáte jejich IP adresy. Vhodné to je i pro to, že konkurence neuvidí vaše skvěle napsané texty inzerátu a nebude se tak po vás opičit.
Kam dále?
Rubriky
- Copywriting (32)
- Internetový marketing (30)
- Linkbuilding (11)
- PPC (12)
- SEO (41)
- Aktuality (23)
- Tiskové zprávy (12)
Aktuálně
- 04.07.2011 Spustili jsme nové webové stránky!
- 25.03.2011 Přelomový SEO analyzátor.cz spuštěn!
- 02.01.2011 První český internetový obchod se SEO produkty spuštěn!