Vydáno: 05. 04. 2007
| Autor: Alena Špinarová |
319 slov |
PPC
Po celkem krátkém testování se nám Google skutečně rozhodl pro změnu u vzhledu placených odkazů na výsledcích hledání.
Co že se změnilo ?
1. pozadí boxu s prvními 3 odkazy nahoře je nyní žluté (na některých TFT displejích ho vidím oranžové)
2. klikatelný je jen titulek, namísto celého inzerátu (platí i pro inzeráty v levé části)
Jaký to bude mít dopad ?
1. možná se sníží CRT, jelikož je omezeno množství nechtěných kliknutí
2. zvýší se počet prokliků na první tři reklamní pozice, jelikož jsou inzeráty výraznější
3. zvýší se konverzní poměrny na cílových webech, díky odfiltrování nechtěných kliknutí
Co k tomu Google vedlo ?
Nejspíše připomínky inzerentů, kterým se snaží samozřejmě vyhovět
Kde se na to třeba podívat v praxi
Hodně inzerátů je třeba na frázi athens hotels
Může to nějak ovlivnit přirozené odkazy ve výsledních hledání ?
Ano může, dopad je sice malý, ale uvědomte si, že když jsou první 3 placené inzeráty výrazně viditelné, může teoreticky klesnout procento kliknutí na další odkazy na stránce. Podle mého je to však dočasné, než si uživatelé zvyknou na novou barvu pozadí inzerátů a budou ji brát stejně jako tu předchozí – modrou (která ovšem tak nebila do očí).
Jak to hodnotíte vy ostatní ?
Kam dále?
Rubriky
- Copywriting (32)
- Internetový marketing (30)
- Linkbuilding (11)
- PPC (12)
- SEO (41)
- Aktuality (23)
- Tiskové zprávy (12)
Aktuálně
- 04.07.2011 Spustili jsme nové webové stránky!
- 25.03.2011 Přelomový SEO analyzátor.cz spuštěn!
- 02.01.2011 První český internetový obchod se SEO produkty spuštěn!