iGoogle - značka pro personalizované služby

Vydáno: 01. 05. 2007 | Autor: Alena Špinarová | 318 slov | SEOSEO

Google vytváří značku iGoogle, která bude sloužit pro personalizované služby, což odhaluje Reuters. Marissa Mayer z Googlu to také potvrdila.

Tato aktivita má následovat služby jako Google Web History a Google Home Page.

Určitě mají personalizované služby budoucnost, to nepochybně, neboť Google bude velmi rád posílat maximálně cílené reklamy, což uvítají jak inzerenti, tak uživatelé :)
Nejlepší je tedy sledovat uživatele pod drobnohledem, získat o něm všechno a potom již takové reklamy, které se tomuto uživateli zobrazí jsou tak extrémně cílené, že už snad není ani možnost aby na ni neklikl. Možná vznikne individuální cílení na každého jednotlivce, což je při určitém větším objemu dat k cílení možné.

Myslím si, že lokální vyhledávání tak pokročí, že nám to trochu bude komplikovat celé SEO, neboť když si uvědomíme, že uživatel bude např. v určitém městě a budou se zobrazovat na předních místech výsledku hledání zejména odkazy, které se k dané lokalitě vztahují, tedy firmy nejen tématické klíčovým slovem ale i lokalitou, tak bude těžké až skoro nemožné procpat jiný web na dobré místo, který v dané lokalitě nebude. Nejspíše to však bude oddělené od hlavního vyhledávače, tedy možnost hledat lokálně i globálně, přeci jenom třeba na takové hledání hotelů z druhé země než do které pojedu je potřeba a v Google jsou mozky chytré.

Kam dále?

Rubriky

Aktuálně

Newsletter

Odebírejte od nás tipy, triky a novinky z oblasti internetové reklamy. Neposíláme více jak 1 email měsíčně. Odhlášení možné kdykoliv.

RSS & Facebook

Štítky