Jak vyhledávače interpretují atribut nofollow

Vydáno: 01. 05. 2007 | Autor: Alena Špinarová | 125 slov | LinkbuildingLinkbuilding

Jelikož hodně lidí neví, co přesně atribut nofollow u odkazů u Google, Yahoo a MSN dělá, rozhodl jsem se o tom alespoň krátce zmínit, aby bylo jasno.

Při uvedení odkazu s nofollow atributem
1. Google nenásleduje daný odkaz, ale Yahoo a MSN ano
2. Google, Yahoo a MSN u takového odkazu nepředá žádný PageRank, ani nic podobného > 0 užitek jako zpětných odkaz pro SEO
3. Yahoo zaindexuje danou stránku a zobrazuje ji na anchor text ve výsledcích hledaní, Google a MSN nikoliv

UPDATE:
Seznam.cz – nofollow nepodporuje vůbec
Jyxo.cz – nofollow nepodporuje vůbec
Morfeo.cz – nofollow podporuje

Kam dále?

Rubriky

Aktuálně

Newsletter

Odebírejte od nás tipy, triky a novinky z oblasti internetové reklamy. Neposíláme více jak 1 email měsíčně. Odhlášení možné kdykoliv.

RSS & Facebook

Štítky