SEO Experti blogují nejen o SEO

Jak tvořit v textech hypertextové odkazy

Hypertextové odkazy v textu jsou další z části skládanky zvané SEO copywriting . Hypertextové odkazy jsou užitečné nejen pro samotné uživatele, ale také pro vyhledávače. Za prvé ukazují cestu uživatelům na Vaše produkty , či další produkty, které mají možnost koupit. A za druhé otevírají virtuální dveře robotům, aby indexovaly stránky Vašeho webu,... Celý článek >>

26.04.2010 | Jakub Hladký | Copywriting

Proč je první pohled na text tak důležitý?

Dnešním článkem se budeme zabývat texty z pohledu výhradně lidského a projednou vynecháme vyhledávače a roboty. Neboť můžete psát dokonalé texty, předávat skvělé a opravdu přínosné informace. Ale pokud nemá Váš text patřičnou úpravu, je to práce téměř zbytečná. Nejen grafika a použitelnost, ale také texty musí perfektně zapadat do celé té... Celý článek >>

08.03.2010 | Jakub Hladký | Copywriting

Pomáháme Vám zdarma - jak na použitelnost webu

Mít úspěšný web neznamená jen vrhnout se na SEO a myslet si, že mám vyhráno. Neméně důležité je myslet i na uživatele svého webu. Je to velmi jednoduché. Bude-li váš web přehledný a budou-li se na něm lidé snadno pohybovat, bude se jim i lépe a snadněji nakupovat či objednávat . Co je důležitější? 100 návštěvníků nebo 100 zákazníků? Rádi... Celý článek >>

Nadpisy - jak na ně, aby zaujaly?

Nadpisy jsou ve Vašich textech vždy to první, co čtenář uvidí a co jej musí zaujmout natolik, aby pokračoval ve čtení. Na nadpisech také velmi záleží z pohledu SEO. Vyhledávače dávají nadpisům značnou váhu a byla by velká chyba, podceňovat jejich význam i z tohoto pohledu. O nadpisech , jak je tvořit, a jaké mají technické parametry, jsem se již... Celý článek >>

04.02.2010 | Jakub Hladký | Copywriting

Jak snadno napsat PR článek

PR článek je zajímavým marketingovým nástrojem, kterak dostat Vaší firmu, web, nebo e-shop do povědomí odborné, či laické veřejnosti. PR článek Vám skvěle pomůže propagovat samozřejmě i Váš produkt, nebo službu. PR článek je rovněž cenným zdrojem relevantních odkazů a o ty jde samozřejmě také. PR články se na internetu publikují na PR portálech,... Celý článek >>

12.12.2009 | Jakub Hladký | Copywriting

Rychlý návod, jak strukturovat text na webu

Texty na weby, nebo na e-shopy jsou specifické v tom, že je třeba jimi oslovit Vaše potenciální zákazníky a také vyhledávače, které k Vám ony zákazníky přivedou. Abyste se naučili hovořit pomocí textu naráz k člověku i k robotu, potřebujete mít něco znalostí. Zásady strukturování textů na web Vám dnes v sedmi bodech prozradíme . Pamatujte však ve... Celý článek >>

05.11.2009 | Jakub Hladký | Copywriting

Chcete, aby Váš e-shop více prodával? Použijte CTA

CTA je zkratka anglického Call To Action, neboli česky „Výzva k akci“. CTA  je jedním ze základních kamenů každého e-shopu nebo webu, který něco prodává, nebo nabízí. Pokud prodáváte produkty, nebo služby, určitě chcete, aby je návštěvníci nakupovali co nejvíce. Proto je třeba každému návštěvníkovi Vašeho e-shopu, nebo stránek říci, aby... Celý článek >>

19.10.2009 | Jakub Hladký | Copywriting

Rubriky

Aktuálně

Newsletter

Odebírejte od nás tipy, triky a novinky z oblasti internetové reklamy. Neposíláme více jak 1 email měsíčně. Odhlášení možné kdykoliv.

RSS & Facebook

Štítky