Vydáno: 15. 11. 2008
| Autor: Šárka Ševčíková |
610 slov |
PPC
V článku Skóre kvality klíčových slov jsme psali o době načítání landing page jako o jednom z klíčových ukazatelů pro určení skóre kvality klíčových slov. V ideálním případě se landing page rychle načítá a je relevantní k daným klíčovým slovům. Skóre kvality si můžete ověřit přímo ve svém účtu Google AdWords.
Zacílení inzerátů
Cesta ke zvýšení počtu konverzí z PPC reklam nevede pouze skrze úpravu kampaně jako takové (přehodnocení klíčových slov, přepsání textů inzerátů), protože i webové stránky hrají důležitou roli.
Ať už vytvoříte speciální landing page pro PPC kampaň, nebo ne, rozhodně nesměřujte všechny své inzeráty na titulní stránku. Pokud inzerátem nabízíte určitou službu, či výrobek, nasměrujte uživatele na stránku daného výrobku či služby. Uživatel pak nemusí tápat a dlouho hledat vytoužený produkt.
Vhodné zacílení se projeví zlepšením skóre kvality klíčových slov a zvýšením počtu konverzí.
Úspěšné texty landing page
Neopomíjejte texty landing page. Veškerá sdělení by měla být jasná a výstižná.
Vciťte se do kůže návštěvníka webu. Už jste byli někdy zahrnuti řadou nesmyslných informací, zatímco vaše otázka zůstala nezodpovězená? Podobně se bude cítit návštěvník vašich stránek, pokud se nedozví o produktu vše, co potřebuje. Poskytněte mu tedy kvalitní informace, které může vzít v potaz při svém konečném rozhodování o koupi.
K popisu produktu můžete připojit užitečné rady a nápady, které vás v očích návštěvníka povýší do role odborníka.
Vyhněte se dlouhým větám a mnoha výzvám k akci. Call to action je dobrá taktika pro psaní inzerátů. Na webové stránce vám postačí jedna fráze vyzívající uživatele k nákupu nebo jiné akci.
Reference
Důvěru návštěvníků si získáte referencemi. Pochvalné ohlasy stávajících klientů na landing page mohou dopomoci ke zvýšení konverzního poměru. Návštěvník webu si sice nemůže ověřit pravdivost reference, ale přesto jí obvykle věří a bere ji jako ukazatel kvality produktu.
Ke zvýšení důvěryhodnosti stránek přispějí i loga prokazující bezpečnost. Např. thawte, Verified by Visa, MasterCard Secure Code, nebo např. Česká kvalita.
O úspěšnosti webu se můžete dozvědět více v dalších článcích našeho blogu.
Kam dále?
- Chcete, aby Váš e-shop více prodával? Použijte CTA
- Virální marketing a sociální síť Facebook
- Jak můžete sledovat úspěšnost webu ve vyhledávačích? Díl 2.
- Jak můžete sledovat úspěšnost webu ve vyhledávačích? Díl 1.
- Zabijácký text – část II.
- Jak přilákat zpět stávající zákazníky?
- Co nejvíce ovlivňuje úspěšnost vašeho webu?
Rubriky
- Copywriting (32)
- Internetový marketing (30)
- Linkbuilding (11)
- PPC (12)
- SEO (41)
- Aktuality (23)
- Tiskové zprávy (12)
Aktuálně
- 04.07.2011 Spustili jsme nové webové stránky!
- 25.03.2011 Přelomový SEO analyzátor.cz spuštěn!
- 02.01.2011 První český internetový obchod se SEO produkty spuštěn!