SEO Experti blogují nejen o SEO

TIPY z Google Analytics - 1

Google Analytics nabízí obrovské možnosti, jak analyzovat data návštěvnosti vašeho webu. Často však nastává problém, jak tato data využít prakticky pro zlepšení vašeho webu či plánování různých dalších marketingových aktivit, reklamních kampaní apod. Podívejte se na několik tipů, které se mi osvědčily. Pokročilé segmenty Pokud chci vidět vývoj... Celý článek >>

Pokročilé vyhledávací operátory použitelné pro SEO

Každý vyhledávač umožňuje využívat pokročilé vyhledávací operátory , které pomohou rychle zjistit důležité informace a usnadnit vyhledávání. Mnohé z nich jsou velmi dobře využitelné pro SEO . Následující přehled Vám napoví, které z těchto operátorů můžete využít SITE Toto je bezesporu základní operátor , který nám řekne kolik stránek... Celý článek >>

22.06.2010 | Michael Muselík | SEO

Jak sledovat zpětné odkazy - tipy odborníka

Nemá cenu diskutovat o významu zpětných odkazů pro SEO . Bez nich to prostě nejde. Krásné shrnutí významu jednotlivých SEO faktorů najdete na webu seomoz.org . Zcela jednoznačně, co se týká významu pro vyhledávače, “převažují off-page faktory”. A je to v podstatě velmi logické. Stránkové (on-page) faktory ovlivníte velmi snadno, ty mimostránkové... Celý článek >>

Jak můžete sledovat úspěšnost webu ve vyhledávačích? Díl 3.

V předchozích článcích jsem naznačil možnosti sledování a vyhodnocování úspěšnosti prováděné optimalizace pro vyhledávače . Dnes bych rád navázal na tyto články a doplnil další možnosti a pokročilé techniky sledování efektivity SEO . Pozice versus návštěvnost Z předchozích článků už víte, že sledovat pozice nemá smysl, neboť nemůžete... Celý článek >>

Jak prakticky využít analýzu klíčových slov

Analýza klíčových slov je jistě velmi důležitý dokument, který by se měl stát základním kamenem vašeho internetového úspěchu. A pokud na internetu stojí váš byznys, tím spíše byste měli co nejpřesněji vědět, na která klíčová slova se zaměřit, aby to bylo maximálně efektivní . Co by taková analýza klíčových slov měla obsahovat, aby měla... Celý článek >>

Jak zlepšit úspěšnost ve vyhledávačích

Přemýšleli jste někdy o tom, jak vypadá váš odkaz ve výsledcích hledání ? Vžijte se do role návštěvníka internetu, který hledá dejme tomu dětské čepice . Co jej může na první pohled zaujmout mezi desítkou nalezených odkazů? Návštěvník si pravděpodobně rychle prohlédne náhledové obrázky webu. Prolétne nadpisy nalezených výsledků.... Celý článek >>

08.01.2010 | Michael Muselík | SEO

Může Facebook ovlivnit Váš byznys?

BEZPOCHYBY ! Facebook je fenomén , který k dnešnímu dni pohltil již 1 650 460 českých uživatelů . To je obrovský potenciál lidí, které můžete oslovit na jednom místě a bez vysokých nákladů. Budete však muset obětovat část svého času a aktivně sledovat a formovat dění na vaší Facebook stránce. To znamená aktivně přispívat, diskutovat a informovat... Celý článek >>

Jak můžete sledovat úspěšnost webu ve vyhledávačích? Díl 2.

V předchozím článku jsme si ukázali hlavní parametry, které bychom měli sledovat vždy . Dnes si řekneme, které další údaje nám mohou dokreslit obrázek o efektivitě vašeho webu a pomoci odhalit jeho slabiny. Určitě byste měli také sledovat : Bounce Rate celkový i jednotlivých cílových stránek, či klíčových slov, délka a hloubka návštěvy,... Celý článek >>

Jak můžete sledovat úspěšnost webu ve vyhledávačích? Díl 1.

Chcete-li sami sledovat úspěšnost vašeho webu ve vyhledávačích, pak je třeba vybrat ty správné parametry a použít vhodný systém měření návštěvnosti. Pokud nemáte na svém webu Google Analytics , vřele doporučuji nainstalujte si jej. Je ZDARMA a nabízí opravdu profesionální možnosti a nástroje pro měření návštěvnosti internetových stránek. A... Celý článek >>

06.02.2009 | Michael Muselík | SEO

Jak přilákat zpět stávající zákazníky?

Také rádi nakupujete v jednom obchodě? Říkáte si, proč chodit jinam, když jsem tady spokojeni? Přesně tak uvažují i návštěvníci vašeho webu. Jsou-li spokojeni, budou nakupovat u Vás! Udělejte vše proto, aby byli návštěvníci vašeho webu spokojeni a aby se k Vám vraceli. 1. Dbejte na dobré jméno firmy i webu Dobré jméno vašeho webu zvýší Vaši... Celý článek >>

1 2 3 > >>

Rubriky

Aktuálně

Newsletter

Odebírejte od nás tipy, triky a novinky z oblasti internetové reklamy. Neposíláme více jak 1 email měsíčně. Odhlášení možné kdykoliv.

RSS & Facebook

Štítky