Názorný příklad úspěšného linkbuildingu

Vydáno: 24. 04. 2011 | Autor: Alena Špinarová | 888 slov | LinkbuildingLinkbuilding

Před nedávnem jsme na tomto blogu oznámili spuštění revolučního SEO Analyzátoru. Tento přelomový bezplatný nástroj všem doslova vyrazil dech a obzvláště konkurenci a různým „zaručeně kvalitním“ SEO konzultantům a webdesign studiím, kteří do SEO alespoň trochu fušují a staví na něm svůj business. Taky aby ne, když díky němu jejich klienti vlastně zjišťují, jak amatérští vlastně jsou a jakou „kvalitu“jejich web, za který zaplatili desítky tisíc Kč, skutečně má. To se mnohým samozřejmě nelíbí, jak jsme očekávali. Reakce na sebe nenechaly dlouho čekat.

Díky pestré SEO komunitě v České republice stačilo pouhými několika zmínkami v pár diskusích(celkem cca. 10 minut času) vyvolat davové šílenství, ohromné uživatelské testování (za které velmi děkujeme, neboť to šetří enormní náklady za testery) a hlavně, získat množství zpětných odkazů a solidní návštěvnost. Start se vydařil na jedničku, lidé SEO Analyzátor prostě milují. Během jednoho týdne náš revoluční SEO Analyzátor získal tolik zpětných odkazů, kolik bychom nezískali ani za půl roku sami. Počet proběhlých analýz za tento týden dosáhl většího čísla, než za celý předchozí měsíc dohromady. Přesáhli jsme totiž nádherných 10 000 provedených analýz za jediný den! Návštěvnost SEO Analyzátoru vzrostla rapidně k tisícům za den. A to vše přitom s nulovými náklady a zcela bez práce. Není to kouzelné?Je, a v tom je ten vtip.

Jak, že se tedy vlastně vaří úspěšný linkbuilding?

Základem je mít něco unikátního, něco, co tu ještě nebylo, něco, z čeho jsou všichni hotoví. A to buď v pozitivním slova smyslu, anebo negativním. Nejde zde o to, aby 100 procent populace vychvalovalo jak skvělá služba to je. Jde o to, aby se o tom psalo, aby se o tom mluvilo, aby lidé neřešili nic jiného po určitý čas. A tak se také stalo, byli zcela hotoví z revolučního SEO Analyzátoru, podobně jako z reklamy XXXLutz, která svojí znělkou a slovy podvědomě lidi uchvátila, někteří šli se stádem, někteří nadávali co jen je to za reklamu a říkali o tom stejně dále kamarádům. A tak nám uživatelé a oponenti testovali, komentovali, diskutovali, psali, sdíleli. Virálně šířili informaci, že tu SEO Analyzátor existuje, že tu něco takového je. Udělali nevědomky vlastními silami SEO Analyzátoru skvělou reklamní kampaň.

Kam se bude SEO Analyzátor ubírat dále?

Lidé ho zbožňují. Lidé si ho zamilovali a my jsme mimořádně nadšeni, že pro vás tento nástroj můžeme dále zdokonalovat a rozvíjet. Webdesign studia a pokoutní SEO konzultanti ho zase nenávidí - vědí totiž, že budou muset opravovat chybně připravené weby a špatně zoptimalizované stránky díky svým neznalostem. Bude je to stát množství času, množství energie navíc.

SEO Expert je však společnost zaměřená na lidi, na zákazníky a chceme pro ně to nejlepší. A to samozřejmě zdarma!

SEO Analyzátor se nyní připravuje ve verzi 2, která bude mít srozumitelnější výstup prováděných analýz, přehlednější a transparentnější výpočet skóre a srovnávání dat s konkurencí a samozřejmě bude mít mnohem lépe vyladěné hodnotící prvky a komentáře k nim, které byly na start projektu pouze demonstrativně nastaveny pro další vyhodnocování.

Víme, co na vyhledávače skutečně zabírá a co jim znesnadňuje procházení vašich webů. Víme to. Na základě porovnávání dat desítek tisíc analyzovaných webových stránek můžeme říci, které prvky váhu mají a které nikoliv.

Podělíme se o tom s Vámi. Proto sledujte náš blog a trpělivě očekávejte příspěvek, který vám vyrazí dech.Odhalení algoritmu vyhledávačů díky pokročilému reverse engineeringu se totiž blíží!

Kam dále?

Rubriky

Aktuálně

Newsletter

Odebírejte od nás tipy, triky a novinky z oblasti internetové reklamy. Neposíláme více jak 1 email měsíčně. Odhlášení možné kdykoliv.

RSS & Facebook

Štítky