Nový SEO analyzátor pomáhá uspět

Vydáno: 15. 10. 2012 | Autor: Alena Špinarová | 1074 slov | SEOSEO

Začátkem října jsme spustili do ostrého provozu zcela novou verzi našeho SEO analyzátoru. Mezi lidmi mimořádně oblíbený bezplatný nástroj, kterým snadno zanalyzujete jakoukoliv webovou stránku.  Snadno díky němu zjistíte, jak si vede Váš web na zadané klíčové slovo ve srovnání s konkurencí a co máte udělat proto, abyste konkurenci přeskočili.

Pojďme se společně podívat, jak funguje a zdali opravdu dělá to, co dělat má. Pro pořádek uvedeme, že jeho smyslem není zajistit dokonalé SEO pro jakýkoliv web, ale určit směr, co by asi tak mohlo být potřeba, pokud se chcete dostat na zvolené klíčové slovo / frázi na přední příčky před konkurencí. SEO je totiž velmi specifický obor a má různé cíle, dle různých zájmů klientů. Stejně tak existují i weby dělané pro jiné účely, než je SEO, a nepotřebují ho řešit. My zde však budeme řešit pouze běžné komerční weby a internetové obchody, pro které je SEO analyzátor určen.

Bezpečně však díky němu za pár minut odladíte hlavní technické nedostatky, které mohou způsobit, že Váš web vyhledávače nebudou indexovat, či jej pochopí jinak, než jste mysleli, a to bude mít negativní dopad na obraz, který o něm vyhledávače získají.

Jak SEO analyzátor funguje?

  1. Zadáte URL Vašeho webu, který chcete analyzovat.

  2. Analyzátor vybere nejrelevantnější klíčové slovo z hlavní stránky podle určitého algoritmu, který kontroluje výskyty prvků v hlavních elementech, jako je např. titulek stránky. (pokud to nebude to slovo, se kterým chcete pracovat, na detailu analýzy si pak zadáte vlastní)

  3. Analyzátor vybere na vybrané slovo z bodu 2 nejrelevantnější stránku na Vašem webu. Vybírá se taková stránka, která na daný výraz vybíhá na nejvyšší pozici ze všech Vašich stránek. Zkrátka se využívá samotný vyhledávač, nikoliv náš algoritmus, proto je to tak přesné. Předpokladem samozřejmě je, že daná podstránka je zaindexována a vyhledávač o ni tedy ví.
  4. Analyzátor prozkoumá danou podstránku ve vztahu ke zvolenému klíčovému slovu. Vypíše Vám pak tipy s tzv. on-page faktory, kterými můžete relevanci této podstránky zvýšit k danému slovu. To pozicím pomůže. Stejně tak Vám analyzátor sdělí možné problémy, které by mohly způsobit špatný výklad struktury či obsahu pro vyhledávač. Stejně tak prověříme nejčastější příčiny, podle kterých vyhledávač web neindexuje. Nikdy zkrátka nevíte.

  5. Analyzátor si zjistí umístění ve vyhledávačích na zvolené slovo, tedy pozice. Podle toho vybere konkurenční weby, tj. ty co vrací vyhledávač. Konkurenci tedy opět neurčuje analyzátor, ale vyhledávače přímo. Máte tak hned představu, jak na tom všichni jste.
  6. Analyzátor nakonec zjistí různé údaje týkající se tzv. zpětných odkazů. To si porovná samozřejmě se zjištěnou konkurencí, aby vám mohl poradit, zdali má smysl do zpětných odkazů investovat, nebo ne. Podobně si zjistí i tzv. sociální hodnoty a opět vám v porovnání s konkurencí napíše, jestli se na sociální sítě máte soustředit, nebo je to zbytečné.

  7. Celkově tak máte rychlý přehled „jak na tom jste“ na zvolené slovo. Neřešíme tak celkový pohled, který je skvělý zejména u informačních portálů a větších eshopů, ale úzký pohled zacílený na to, jak se dostat na zadané klíčové slovo na přední příčky. A pokud doporučení vyslyšíte, tak podle statistik úspěšnosti analyzátoru budete s 96% pravděpodobností opravdu na předním místě. Takový je potenciál v bezplatném SEO analyzátoru.

Jakým webům již SEO analyzátor pomohl?

Rozhodnutí, zdali svůj web podle SEO analyzátoru vyladíte je jen a jen na Vás. My jsme Vám naznačili pouze jednu z možných cest, jak úspěchu se svým webem lze dosáhnout.

Pokud preferujete komplexní postarání se o SEO, a to individuálně s ohledem na Vaše cíle, Vaší cílovou skupinu a Vaše možnosti s přihlédnutím k marketingovému plánu, rádi Vám pomůžeme. Ušetříte čas, který byste věnovali zajišťováním jednotlivých doporučení z analyzátoru. Jste-li však technický typ a nevadí-li Vám zkoušet nové věci a rád řešíte vše svépomocí, je SEO analyzátor ideální volbou pro Váš začátek.

Kam dále?

Rubriky

Aktuálně

Newsletter

Odebírejte od nás tipy, triky a novinky z oblasti internetové reklamy. Neposíláme více jak 1 email měsíčně. Odhlášení možné kdykoliv.

RSS & Facebook

Štítky