Povodně 2006 - (zne)užití pro SEO

Vydáno: 03. 04. 2006 | Autor: Alena Špinarová | 381 slov | SEOSEO

Povodně v ČR roku 2006 se zcela určitě zařadí mezi jedny z nejničivějších. V poslední době si pamatujeme povodně z roku 2002 a 1997, ke kterým lze letošní přidat.

Co však může zaujmout neetického webmastera, věnujícího se také SEO, je vyhledávanost klíčových slov:
povodně, povodně 2006, povodí Labe, povodí Moravy, povodňové zpravodajství...

Zkuste si na Seznam našeptávači schválně zadat jenom po.
Vidíte správně, povodně mají cca. 3 000 vyhledání / den. S dalšími slovy je to podobné. Zajímavé je také, že lidé místo slova porno hledají nyní více slova okolo povodní, což před několika málo dny nebylo a slovo povodně nebylo takřka vyhledáváno vůbec.

Proč se tak dobře nechají výše uvedená slova zneužít je snad jasné, je totiž velice snadné naoptimalizovat stránku na tato slova, jelikož tam takřka není konkurence, které by slovo optimalizace pro vyhledávače něco říkala.

Představte si (vyžaduje hodně představivosti:-):
Máte internetový obchod prodávající vybavení do vody, holinky, gumovou obuv, nafukovací čluny, diesel agregáty, odčerpávače vody.. Zoptimalizujete během 2-3 hodin eshop na slova okolo povodní. Dostanete velkou návštěvnost v tisících uživatelích za den. Hodně návštěvníků odejte, avšak pár si přeci něco koupí.

Otázky do pranice:
Co byste udělali webmasterovi, který si na slovo povodně zoptimalizuje dočasně hlavní stránku internetového obchodu a dostal by se tak na přední místa ve vyhledávačích ?
Je to neetické, nebo jenom správné využití situace, co na to vyhledávač ?
Přinesla by taková návštěvnost pár tisíc lidí za den něco užitečného – tj. zdali vůbec taková návštěvnost nerelevantních uživatelů k něčemu je ?

Kam dále?

Rubriky

Aktuálně

Newsletter

Odebírejte od nás tipy, triky a novinky z oblasti internetové reklamy. Neposíláme více jak 1 email měsíčně. Odhlášení možné kdykoliv.

RSS & Facebook

Štítky