Prodávají všechny stránky vašeho webu?

Vydáno: 26. 08. 2008 | Autor: Michael Muselík | 850 slov | Internetový marketingInternetový marketing

Víte, že účinným prodejním nástrojem může být například stránka O firmě či stránka nejčastějších dotazů? Lidé procházejí web různými způsoby. Z vyhledávačů či odkazujících webů se můžete dostat na jakoukoli stránku webu. A navíc, každého z nás může přesvědčit něco jiného. Z toho logicky vyplývá, že každá stránka vašeho webu by měla podporovat jeho hlavní cíl. Tím může být nejen prodej výrobků či služeb, ale také registrace či odeslání poptávkového formuláře.

Stránka o firmě

Myslíte si, že může prodávat i stránka, nesoucí informace o firmě? Proč ne!
Tato stránka je součástí snad každého webu. Nemusí však obsahovat jen suché informace o historii firmy a jejich zakladatelích. Můžete odpovědět na mnohé skryté dotazy vašich návštěvníků či podat zajímavé informace o společnosti, jejích postojích a cílech.

Zaměřte se na to, co děláte.

Lidi zajímá především to, jak jim můžete pomoci. Asi se podívají, jak dlouho působíte na trhu a jaké zkušenosti jste za tuto dobu získali, ale již méně je bude zajímat, kdo jsou zakladatelé a jaký je jejich stručný životopis.

Co je bude zajímat především je to, co děláte, proč to děláte, jaká je vaše vize či jaké jsou vaše cíle.

Podívejte se na příklady:

  1. Informujte o tom co děláteGlobus > O Globusu

  2. Vyjádřete svůj cílSeznam.cz

  3. Jaká je vaše vize a posláníIkea.cz

  4. Co je na webu nového – Centrum.cz

  5. Zajímavým způsobem vykreslete historii společnostiKFC.cz

  6. Ukažte tváře lidí ve společnosti – Peoplecomm.cz

  7. Neměly by chybět odkazy na konkrétní služby společnosti – SEO-Expert.cz

V ideálním případě vytvořte kategorii webu, která se bude věnovat výše uvedeným tématům. Je dobré, když představíte svoji společnost s několika různých úhlů pohledů. Lidé jsou různí a každého osloví něco jiného.

Řekněte v čem jste dobří a proč. Svá tvrzení podpořte referencemi a získanými oceněními a certifikáty.

Stránka nejčastějších dotazů

Další, často velmi opomíjenou stránku je stránka s nejčastějšími dotazy. I tato stránka může být více, než jen odpověďmi na nejčastější dotazy. Jak může tato stránka konkrétně podpořit cíl vašeho webu?

Vždy podrobně vysvětlete výhody daného výrobku či služby. Popište, čím jsou zajímavé, jedinečné. A vždy řekněte, jak pomohou uživateli. Nezapomeňte uvést odkaz na konkrétní výrobek či službu.

Je žalostné, jak málo stránek využívá tuto možnost. Podívejte se na následující příklady a nechte se jimi inspirovat.



Objevili jste zajímavou stránku? Podělte se s námi o ni napište odkaz na ni.

Kam dále?

Rubriky

Aktuálně

Newsletter

Odebírejte od nás tipy, triky a novinky z oblasti internetové reklamy. Neposíláme více jak 1 email měsíčně. Odhlášení možné kdykoliv.

RSS & Facebook

Štítky