SEO Experti blogují nejen o SEO

Úvod do psaní úspěšných textů pro web a e-shop, díl V.

Text je nejdůležitější část webových stránek a internetových obchodů. Co by měl dokonale optimalizovaný text splňovat? Jak stylizovat obsah s ohledem na vyhledávače i uživatele? Podívejte se s námi na několik tipů, jak vyladit text Vašich stránek k  dokonalosti . Stačí dodržovat několik jednoduchých, ale velmi důležitých pravidel – a máte vyhráno.... Celý článek >>

17.10.2011 | Radim Karlach | Copywriting

Úvod do psaní úspěšných textů pro web a e-shop, díl IV.

V dnešním příspěvku si přiblížíme funkci a správné užití podnadpisů . Ty totiž hrají z hlediska optimalizace (tedy „pro roboty“), ale také v souvislosti s uživateli internetu mimořádně důležitou roli. Podobně jako další textové složky , o kterých zde již byla řeč , tedy titulek stránky, meta popis a nadpis obsahu (H1), také podnadpisy... Celý článek >>

27.09.2011 | Radim Karlach | Copywriting

Úvod do psaní úspěšných textů pro web a e-shop, díl III.

Chcete psát úspěšné texty pro svůj web nebo internetový obchod? Náš volný seriál článků se dnes bude podrobněji zabývat optimalizací pro vyhledávače neboli SEO. V minulém díle jsme si zdůraznili, jak mimořádně je pro internetové vyhledávače důležitá právě textová složka, včetně titulků stránek a meta popisů. Dnes se podrobněji zaměříme na... Celý článek >>

19.09.2011 | Radim Karlach | Copywriting

Úvod do psaní úspěšných textů pro web a e-shop, díl II.

Jak psát úspěšný text pro internetové stránky a obchody? V minulém díle jsme si zdůraznili osvědčené pravidlo internetového obchodování, které lze výstižně strnout do okřídleného výroku „Obsah je král“ . Ano, právě text, ačkoli to nemusí být na první pohled zřejmé, je rozhodujícím faktorem pro uzavření obchodu na internetu. Bez textu to opravdu... Celý článek >>

15.09.2011 | Radim Karlach | Copywriting

Úvod do psaní úspěšných textů pro web a e-shop, díl I.

Máte e-shop nebo webové stránky? Chcete mít úspěšný internetový obchod , který bude vyhledávači nabízen na předních místech? Rádi byste získali populární, vyhledávané a dokonale vyladěné webovky? Toužíte po vysoké návštěvnosti a pořádném obratu? Potom potřebujete pro svůj e-shop nebo web kvalitní text . Co to znamená? text, který přístupnou a... Celý článek >>

13.09.2011 | Radim Karlach | Copywriting

Psát úspěšný text je jednoduché

Napsat text, který bude úspěšně prodávat či propagovat určitý produkt nebo službu, není nic těžkého. Neměli bychom ovšem nikdy zapomínat, že text je určen nejen pro internetové vyhledávače (roboty), ale také – a chtělo by se říci především – pro čtenáře , tedy pro lidi. Tento příspěvek se bude věnovat, možná poněkud paradoxně, vedle rad a... Celý článek >>

28.02.2011 | Radim Karlach | Copywriting

Rubriky

Aktuálně

Newsletter

Odebírejte od nás tipy, triky a novinky z oblasti internetové reklamy. Neposíláme více jak 1 email měsíčně. Odhlášení možné kdykoliv.

RSS & Facebook

Štítky