Vydáno: 15. 01. 2006
| Autor: Alena Špinarová |
218 slov |
SEO
Možná Vás zajímají hlavní rozdíly optimalizace pro vyhledávače u dvou jedniček, světového "vyhledávače Google":http://www.seo-expert.cz/google-vyhledavac a českého Seznamu.
Po delší době sledování a porovnávání jsem dospěl k těmto, v celku podstatným, faktům a rozdílům:
SEO na Google.com
- velký, až přehnaný důraz na backlinky (zpětné odkazy)
- počet backlinků není tak zásahní, jako kvalita stránek (a jejich Pagerank) kde jsou
- minimální váha na klíčové slovo v doméně, url
- malá váha na klíčové slovo v TITLE elementu
- odkaz na DMOZ.org má v celku podstatný důraz
SEO na Seznam.cz
- malý důraz na backlinky, často lze zanedbat
- kvalita backlinků nehraje tak důležitou roli, jako jejich počet
- velmi velká váha na klíčové slovo v doméně, url
- střední váha na klíčové slovo v TITLE elementu
- odkaz na DMOZ.org nehraje důležitou roli, je IMHO brán jako normální backlink
Kam dále?
Rubriky
- Copywriting (32)
- Internetový marketing (30)
- Linkbuilding (11)
- PPC (12)
- SEO (41)
- Aktuality (23)
- Tiskové zprávy (12)
Aktuálně
- 04.07.2011 Spustili jsme nové webové stránky!
- 25.03.2011 Přelomový SEO analyzátor.cz spuštěn!
- 02.01.2011 První český internetový obchod se SEO produkty spuštěn!