SEO na Google a Seznam ?

Vydáno: 15. 01. 2006 | Autor: Alena Špinarová | 218 slov | SEOSEO

Možná Vás zajímají hlavní rozdíly optimalizace pro vyhledávače u dvou jedniček, světového "vyhledávače Google":http://www.seo-expert.cz/google-vyhledavac a českého Seznamu.

Po delší době sledování a porovnávání jsem dospěl k těmto, v celku podstatným, faktům a rozdílům:

SEO na Google.com
- velký, až přehnaný důraz na backlinky (zpětné odkazy)
- počet backlinků není tak zásahní, jako kvalita stránek (a jejich Pagerank) kde jsou
- minimální váha na klíčové slovo v doméně, url
- malá váha na klíčové slovo v TITLE elementu
- odkaz na DMOZ.org má v celku podstatný důraz

SEO na Seznam.cz
- malý důraz na backlinky, často lze zanedbat
- kvalita backlinků nehraje tak důležitou roli, jako jejich počet
- velmi velká váha na klíčové slovo v doméně, url
- střední váha na klíčové slovo v TITLE elementu
- odkaz na DMOZ.org nehraje důležitou roli, je IMHO brán jako normální backlink

Kam dále?

Rubriky

Aktuálně

Newsletter

Odebírejte od nás tipy, triky a novinky z oblasti internetové reklamy. Neposíláme více jak 1 email měsíčně. Odhlášení možné kdykoliv.

RSS & Facebook

Štítky