Síla textu zpětných odkazů (linkbuildingu)

Vydáno: 02. 02. 2006 | Autor: Alena Špinarová | 344 slov | LinkbuildingLinkbuilding

Narazil jsem na zajímavý příklad, který dokazuje, jak moc velkou váhu dává Google na text zpětných odkazů.

Máme odkaz s textem A ze stránky B, který směřuje na stránku C. Takový odkaz tedy vypadá takto:
<a href="C">A</a>

Pokud takových odkazů, které budou mít stejný nebo hodně podobný formát bude velké množství, docílíte toho, že předáte váhu klíčového slova z odkazované stránky na stránku odkazovanou.

A zde je uvedený příklad v reálu:
Podstránky společnosti Adobe (http://www.adobe.com/products/acrobat/readstep2.html)
Klíčové slovo: click here (ano, jak neobvyklé a konkrétní:)
Co nám poslušně hlásí Google:
Výsledky 1 - 10 z asi 2 630 000 000 pro click here. (0,12 sekund)
Pozice: 1. místo! a hned z dvou a půl miliard, bravo:)

Hledáte na této stránce slovíčko click here ?
Nenajdete ho, protože zde žádné v kódu ani textu není.

Připadá Vám to zvláštní ?
Tak zvláští to není, ne pro Google, protože ten dává takovou Váhu zpětným odkazům, že on-page faktory jsou mu na této stránce "šuma fuk". Počet zpětných odkazů na danou stránku je okolo 600 000, což je docela dost a Google to bere, jako relevantnější informaci, než jiné faktory.

Ještě jednu poznámku si neopustím, jelikož mě zarazil velký počet stránek které používají click here. Kdyby weby co používají click here o SEO něco věděli, použili by klíčové slovo v textu odkazu, namísto klikněte zde..

Kam dále?

Rubriky

Aktuálně

Newsletter

Odebírejte od nás tipy, triky a novinky z oblasti internetové reklamy. Neposíláme více jak 1 email měsíčně. Odhlášení možné kdykoliv.

RSS & Facebook

Štítky