Vydáno: 18. 06. 2007
| Autor: Alena Špinarová |
216 slov |
Linkbuilding
Budu to demonstrovat na příkladu:
Máme firemní web s několika odkazy na další weby s kterými se vyměňují backlinky. Tyto odkazy na daném firemním webu jsou označeny jako rel=„nofollow“ (druhá strana o tom samozřejmě neví) a neměly by tedy předávat svůj PageRank dále.
Google má však k dispozici velké množství zdrojů dat, měří návštěvnost webů a nemusí se tak spoléhat jenom na to, co mu jaký webmaster podstrčí. Analytics, AdWords, Toolbar..
Google tedy může snadno poznat, přes které odkazy na stránce skutečně chodí lidé, skutečně se na odkazy kliká a odkazy které jsou na nic a jsou tam na nic.
Proč tedy nebrat jako hodnotné odkazy ty, na které se kliká? Proč jim nepředávat PageRank narozdíl od odkazů v patičkách na které se nekliká? Google pravděpodobně vyhodnocuje výše zmíněné, jen to ještě oficiálně nepotvrdil. Dá to rozum.
Čerpány myšlenky ze článků na SEOBlackHat.com a LinkBuildingBlog.com
Kam dále?
Rubriky
- Copywriting (32)
- Internetový marketing (30)
- Linkbuilding (11)
- PPC (12)
- SEO (41)
- Aktuality (23)
- Tiskové zprávy (12)
Aktuálně
- 04.07.2011 Spustili jsme nové webové stránky!
- 25.03.2011 Přelomový SEO analyzátor.cz spuštěn!
- 02.01.2011 První český internetový obchod se SEO produkty spuštěn!