Úvod do psaní úspěšných textů pro e-shop V.

Vydáno: 17. 10. 2011 | Autor: Radim Karlach | 711 slov | CopywritingCopywriting

Text je nejdůležitější část webových stránek a internetových obchodů. Co by měl dokonale optimalizovaný text splňovat? Jak stylizovat obsah s ohledem na vyhledávače i uživatele? Podívejte se s námi na několik tipů, jak vyladit text Vašich stránek k dokonalosti. Stačí dodržovat několik jednoduchých, ale velmi důležitých pravidel – a máte vyhráno.

Úvodní odstavec je odrazovým můstek k úspěchu

U marketingových textů v žádném případě neplatí, že první vyhrání z kapsy vyhání. Naopak – pokud se Vám podaří správně nastylizovat první odstavec, jste na půl cestě k vítězství, tedy k uzavření zakázky, zvýšení zájmu o produkt i značku apod.

Call to Action neboli Výzva k akci (CTA)

Kámen úrazu u nezkušených online marketérů bývá tzv. CTA neboli přímá výzva k akci. Také jste slyšeli slohové fajnšmekry vykládat o tom, jak je tohle „násilné“ vybízení ke koupi odrazuje? A přitom je prokázáno, že velká část zákazníků se rozhoduje právě na základě přímé výzvy.

Text strukturovaný jako obrácená pyramida

Marketingový text musí vždy zachovávat tzv. kompozici obrácené pyramidy: nejdůležitější sdělení patří na začátek, upřesňující informace doprostřed textu a detaily na samý konec. Obsah musí být přehledně strukturován do odstavců, které by neměly přesáhnout 6 řádků. Velmi vhodné je vkomponovat do textu odrážky, číslování a zvýrazněné pasáže. Samozřejmostí je užití klíčových slov a hypertextových odkazů. Jak na to?

Klíčová slova v hustotě 5%

Mezi amatéry v oblasti SEO panuje přesvědčení, že klíčových slov má být v textu co nejvíce. Není to pravda! Naopak, pokud bude hustota klíčových slov příliš veliká (třeba až 20%), vyhledávače Vás mohou penalizovat či stránku rovnou ignorovat. Používejte tedy klíčová slova pouze v hustotě kolem 5%.

Hypertextové odkazy – alfa omega optimalizace

Hypertextové odkazy jsou prubířským kamenem SEO. Bez dobře „prolinkovaného“ obsahu na úspěch pomýšlet nemůžete. Nezapomeňte na klíčová slova cílových stránek, která by měl každý odkaz obsahovat. Ideální množství odkazů je kolem 5 na 1 NS. Věnujte proto odkazům zvýšenou pozornost.

Napsat skvěle vyladěný marketingový text, který podpoří prodej i vysoké pozice, vyžaduje praxi. Avšak při respektování základních pravidel můžete dosáhnout nečekaného úspěchu již za krátký čas. Proto pište a vkládejte texty na své weby a e-shopy a těšte se na zvýšený prodej i návštěvnost. Pokud to nezvládnete sami, rádi Vám s profesionálním copywritingem pomůžeme.

Poslední komentáře

10.08.2012, 05:02 Autor : Lucia

URLs are one of the most important of all on-page elnetems.Length The shorter the URL, the better.Description A good URL will describe the content of the page. A potential visitor should be able to see the URL address in the search results or their browser address bar and make an easy guess as to the content of the page. Be Sensitive To Case URLs can be constructed using upper and lowercase or a mixture of both. Better using lower case.Use Hyphens There are no longer any hard and fast rules that say hyphens are better than underscores, but using a hyphen instead of an underscore is much more human-friendly, making it easier for your intended visitors to remember the page address. Stick With One Structure When you have decided on a URL structure, put that thinking into practice across the site, not just in one or two categories. Having the same rules throughout such as always using a hyphen in multiple-word URLs will make future development much easier as there will be a standard convention to follow. Your Choice Of File Extension Matters Your most common file extensions will probably be .html, .php, or .asp Google s Matt Cutts has gone on record as saying the search engine is happy to crawl any of those pages and it doesn t really matter which extension you choose of the three. Many of the concepts that relate to SEO but are not core to SEO are covered in other modules. Modules in our training courses include:From year 2004, search engine companies begin to promote their paid search engine marketing service in Hong Kong (Google Adwords/Yahoo Search Marketing HK). Business people has begun to understand and knew the value of search engine marketing. Some web hosting and web development companies think that it is a business opportunity and claim that they can do SEO and help you position websites in top of search results. Unluckily, they only help you to open a paid search marketing account in Yahoo! Search Marketing Hong Kong/Overture HK or Google Adwords and eat up some of your budget as service fee. No matter you open an account yourself or use those service provider, you require to bid and pay for each click in search engines. It is fine if you only focus in local market and just want short term traffic because the cost is still low (will be increased over time). If you want to target for overseas market as well, you will find that the budget will be very costly (pay US$2 per click is quite common, and some keywords are more than US$30 per click).* Why Search is so Powerful. Introduction article explains why search is unlike any other type of marketing.* Search Engines. Compares and contrasts how to optimize for engines like Google, Yahoo! Search, and Microsoft's Live Search. Also discusses search engine submission, the history of search, and vertical search.* Off Site SEO. Includes many modules about link building, web directories, social interaction, blogging, and viral marketing.* Writing for Search Engines. includes information about keyword research, on page optimization, user interaction with search results, site architecture, and robots control.* Buying and selling Tips to help make the transaction go as smooth as possible either way.

Reagovat

Buďte na prvních pozicích díky BackLinks Genius

Přidat komentář

Přidejte svůj komentář:

  • Vaše jméno *:
  • E-mail *:
  • Zpráva *:
  • Spočítejte *: =

Odeslat

Kam dále?

Rubriky

Aktuálně

Newsletter

Odebírejte od nás tipy, triky a novinky z oblasti internetové reklamy. Neposíláme více jak 1 email měsíčně. Odhlášení možné kdykoliv.

RSS & Facebook

Štítky