Vydáno: 31. 01. 2007
| Autor: Alena Špinarová |
362 slov |
SEO
Zatímco free nástroj od Overture na návrh vhodných hledaných slov je off-line (diskuzuje se, zdali jen dočasně či na vždy), tak Wordtracker spustil free verzi podobné služby! Skvělé načasování, to nebude náhoda.
Wordtracker keyword tool jistě pomůže najít zajímavá slova a zjistit jak si vedou, jenom je trošku problém s jazykem – podpora pro češtinu chybí. Nástroj od Overture však češtinu +- podporoval, i když zrovna nejideálnější to nebylo.
Čím tedy chudáčci Češi mají zjišťovat super klíčová slova na jejich PPC a SEO kampaně ? Doporučuji na odhad hledanosti slov Google Traffic Estimator pokud už daná slova znáte a chcete vědět jen jejich hledanost (samozřejmě uváděná čísla nejsou počty hledání, ale počty odhadovaných prokliků, tak si musíte takové číslo ideálním číslem vynásobit (např. desítkou..)).
Další nástroj od Googlu je Google Keyword Tool s kterým snadno navrhnete i česká slova, která vás zajímají aniž byste je znaly (tj. zadáte např. jedno slovo a nabídne vám další podobná slova). Také můžete zkusit na vyloženě česká slova nástroj od AdFoxu.
Aby toho nebylo málo, tak se nesmí zapomenout na nástroj na návrh klíčových slov s jejich odhady hledání od eTargetu.
Sbírka free nástrojů na návrh klíčových slov je snad již kompletní.
Kam dále?
Rubriky
- Copywriting (32)
- Internetový marketing (30)
- Linkbuilding (11)
- PPC (12)
- SEO (41)
- Aktuality (23)
- Tiskové zprávy (12)
Aktuálně
- 04.07.2011 Spustili jsme nové webové stránky!
- 25.03.2011 Přelomový SEO analyzátor.cz spuštěn!
- 02.01.2011 První český internetový obchod se SEO produkty spuštěn!