Vydáno: 03. 05. 2007
| Autor: Alena Špinarová |
269 slov |
SEO
Yahoo začalo podporovat u svých indexovacích robotů velice zajímavý atribut, který umožňuje neindexovat určitou webmasterem definovanou část (x)HTML kódu.
Nyní již tedy není problém zamezit indexaci obsahu, který nechceme aby byl jakkoliv robotem Yahoo indexován. Jak třeba menu, tak i obsah. Uplatnění by Robots-Nocontent class atribut mohl najít v zamezení indexace často se opakujících prvků, které nejsou určeny pro vyhledávače a jejich přítomnost je otravuje. Spíše však aby neotravovaly nějaké texty uživatele – aby na ně nenarazil ve výsledcích hledání.
Pokud tedy nechcete, aby vám Yahoo zaindexovalo určitou část, stačí použít např. toto:
<p class="robots-nocontent">toto Yahoo nezaindexuje</p>
Podobně může být class="robots-nocontent" u jakékoholiv prvku, např. DIVu.
Ono to však není s tou neindexovatelností od Yahoo s použitím tohoto prvku tak přesné, neboť Yahoo i nadále takový obsah zaindexuje a uloží si ho. Yahoo však neumoží vyhledávat v takovém zakázaném obsahu přes jeho vyhledávač. Řekl bych tedy, že bych významu takového atributu dal česky název „Nevyhledatelný obsah“, což vystihuje přesně.
Co si myslíte, je to blbost nebo najde masové uplatnění ?
Nechtěl se YAHOO! jenom zviditelnit ?
Kam dále?
Rubriky
- Copywriting (32)
- Internetový marketing (30)
- Linkbuilding (11)
- PPC (12)
- SEO (41)
- Aktuality (23)
- Tiskové zprávy (12)
Aktuálně
- 04.07.2011 Spustili jsme nové webové stránky!
- 25.03.2011 Přelomový SEO analyzátor.cz spuštěn!
- 02.01.2011 První český internetový obchod se SEO produkty spuštěn!